En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 29 maj 2010

Födelsedag...

Hur glad blir man inte när ens barn kommer med ett hjärta i guld... ens bonusbarnbarn lämnar en present med ett fantastiskt hjärta i silver... min "sonhustru" och hennes make ger mig en korg så vacker så vacker och min älskade kärlek pussar på mig och ger mig en champagneflaska så lyxig att jag aldrig skådat.. Ja.. att sen ens dotter är med sin bästa kompis och har så roligt att hon vill sova över den andra natten, få gå på utbilding med sonen och K hela förmiddagen och sen köra honom till ett par av hans bästa kompisar för nåt som heter LAN...(?:::) Gör att jag känner en glädje och tacksamhet större än någonting annat. Mina barn mår bra, mycket bra.. Lyckan kan inte vara större!! Och när jag sen DESSUTOM, får en gåva som inspirerar mig till pyssel... jag då är livet dessutom en fest!!! Kolla vad jag gjorde med korgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar