En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 23 maj 2010

Fågelbad...

Se så fint man kan göra av cement och vatten... Till det här fina fågelbadet använde jag ett jättestort rabarberblad som form.. Och jag lovar att fåglarna älskar att vara där när solen gassar! Den gula blomman intill har jag fått av en mycket god vän och när jag tittar på blomman och fågelbadet känner jag dubbel glädje. Glädje över vår vänskap. Glädje över något jag gjort själv och att det gör att fåglarna mår bra...

1 kommentar:

  1. Vilket jättefint fågelbad, vad duktig du är Maria!
    Kram I-L

    SvaraRadera