En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 16 maj 2010

Gungstolen!!

En sån här har jag letat efter hur länge som helst!! Den är visserligen lite medfaren, men den har många år på nacken och kommer att få ett bra liv hemma hos oss. I gungstolen ska jag sitta vackra sommardagar och se ut över vår gård, eller när sensommaren kommer med sina sköna kvällar, då kan jag sitta där med en bok och bara njuta av livet.. Tänk vad man kan hitta på loppis.. en fantastisk gungstol. Känner mig riktigt lycklig!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig gungstol du fyndat!
    Vi har en snarlik som är ett arvegods från min släkt. Så skönt att slappa i en sommardag på verandan.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den härlig!! Jag riktigt längtar efter en ledig dag och sol... det ska bli såå skönt att sitta där å bara vila...

    SvaraRadera