En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 19 maj 2010

Egen inspirationsbok...

Inredningstidningarna jag förr köpte åkte alltid i pappersåtervinningen när de var färdiglästa. Vips en dag kom jag på ett sätt att få evigt liv åt mina drömmar, och utan att spara på en massa tidningar!! Det här är verkligen något jag tycker väldigt mycket om att ägna mig åt! Inredningstidningar som jag alltså läst från pärm till pärm flera gånger, och som innehåller maasssor med tips och inspiration. Men som också en består av ett antal sidor, annonser eller annat trist som inte alls är i mitt intresse... de tidningarna hamnar under kökssaxen och jag väljer och vrakar av allt det fina och inspirerande som dessa tidskrifter har att ge! Jag klistrar sedan bilderna på ett vanligt vitt papper och sätter i en pärm! Bilderna försöker jag sortera efter en viss ordning så att tex köksbilder hamnar för sig och trädgårdbilder för sig...Och på de här viset får jag ju min egen inspirationsbok!! Så snart är det dags. Det var ett tag sedan som Ni ser. Det ligger fyra tidningar och väntar på att få inspirera mig under lång tid framöver.. härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar