En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 7 februari 2010

Hjälpsam misse..

Varje gång jag tar fram tyg och sax är Manne mittuppialltihopa och ska "hjälpa" till. Klippa är nästintill omöjligt. Så vi får se om det kan bli något av mina planer på nya kuddar till soffan...

2 kommentarer:

  1. Visst är det väl härligt när man har en liten hjälpreda. Fast jag tror nästan att det är värre med en katt än en liten tjej :-)
    Tack för titten i dag, gjorde min (vår) dag bättre! Dessutom vann jag 10:-)
    Kram kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hanna..tusen tack själv! Du, Lilla Ebba bus, semlor och Snövitspel - jag har gått med ett leende hela dagen!

    SvaraRadera