En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag..

Till mina underbara vänner..Ni vet vilka ni är..Tack för att Ni finns, och tack för allt stöd Ni ger mig i livet. Ni betyder så mycket för mig!!
Jag skulle vilja ge Er ett citat av Ralph Waldo Emerson att läsa och ta det sedan till Era hjärtan, för det är det här Ni gör för mig, hela tiden. Tack...
Ha en jättefin dag..idag, imorgon och alla andra dagar framöver...
" Det vi mest behöver i livet är någon som får oss att göra det vi kan "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar