En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 24 februari 2010

Hjärteskåp...

Se vilket jättefint hjärteskåp jag fått av min dotter! Hon har själv gjort det i slöjden!
Det här skåpet betyder väldigt mycket för mig, och när våren kommer och jag ska göra fint i vårt sovrum skall det få en fin plats på väggen intill min säng...jag längtar väldigt mycket efter våren...

1 kommentar:

  1. MEn oj vad fint skåpet var!! Vad duktig hon är!! :) Nu har jag stäng ner min gamla blogg,och gjort en ny, så välkommen in http://haksberg.blogg.se Ses där! ;) Varma kramar!!

    SvaraRadera