En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 21 februari 2010

När vägar åter möts..

Gissa om jag blev glad när jag åter träffade min gamla brevvän och förebild Susanne Kottulinsky i rallyskogen! Plötsligt stod hon där bredvid mig. Lika sprudlande glad, och precis sig lik från förr. Helt otroligt! Och det kändes verkligen roligt att hon kände igen mig efter alla dessa år. Hon sken upp och sa: "Är det Duuu!!" och så sträckte hon ut armarna och gav mig en jättevarm kram.. Det värmde ett hjärta... inte bara bilsporthjärtat... Vi småpratade en stund om ditt och datt...sen hälsade hon på mina kärlekar och gav mig sitt kort. Hon jobbar numer som körinstruktör upp i Kall.. Vill ni se mer kan ni ju alltid titta på hemsidan: http://www.kallautolodge.com/
Hon är en av de absolut bästa kvinnliga rallyförare som Sverige haft! Tro mig! Och dessutom en fantastisk förebild.
Ja. Det var en händelserik dag...man vet aldrig när vägar åter möts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar