En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 18 juli 2010

Vackra rosor...

Se så vackert de blommar..de röda rosorna fick jag av mina föräldrar när jag fyllde 40! Såg dock att rådjuren delar mitt intresse av dessa blommor, fast av en annan orsak..orsaken heter mat. Grrr... Så för att få behålla dessa underbart vackra blommor så länge som möjligt, kommer de att få ett skönt skyddande täcke till natten... De rosa rosorna är helt också ljuvliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar