En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 25 juli 2010

Hallen på gång...

Jag har haft en heldag i hallen. Så efter ett antal timmar i ett stort dammoln av torkad lera och halm blev väggarna så här. Det blev verkligen jättefint! Sen bar jag ned gamla trasmattor från förr och täckte golvet med.. perfekt! Nu återstår bara att bestämma hur vi ska ha det "när det blir klart". Ska bli jätteroligt att börja fundera! För man behöver tid på sig, och jag har på nåt sätt inte kunnat börja förrän det här blev klart. För det enda jag visste, var att timmerväggarna skulle fram! Färg, form och stil... -även fast det är hur solklart som helst/ SMILE!. Så återstår allt att se. Vill ni se lite fler bilder från dagen, så klicka på den blå dörren i listen intill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar