En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 21 juli 2010

Äntligen nya kransar...

Jag har längtat jättelänge efter att få byta ut de torra lingonkransarna på vår fina ytterdörr. Men jag har inte haft varken tid, kraft eller möjlighet att hitta nya. Kan knappt minnas när jag var på inredningsshopping... Men häromdagen när jag fikade med min svägerska skulle hon in på en affär och jag hängde med. Och så låg de där... två superfina kransar som skulle passa perfekt hemma! Å det kändes verkligen bra att få dem på plats! Hjärtat från Ib Laursen får sitta kvar. För hjärtat finns alltid med. Sommar som vinter, i regn som i sol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar