En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 4 juli 2011

Träffa vänner...

Sen bar det av med grannarna mot stan.. och det dröjde inte mer än två minuter innanför grindarna på festområdet så hade vi stött på ytterligare bekanta.. vart man än vände sig fanns människor som man blev jätteglad av att se! Och plöstligt kom vi ifrån dom andra.. men det är lika för alla en kväll som denna med så otroligt mycket folk på samma ställe. Det är ju faktiskt oxå tjusningen med Ludvikafesten. Att så många människor man inte träffat eller sett på länge plötsligt står där mittframför en och man får chansen att höra hur dom mår, vad dom gör och vad som hänt! Det blev verkligen ytterligare en toppenkväll att lägga i hjärtat för platsen med dom goda fina minnena! Vi hade verkligen såå roligt tillsammans!! Framåt småtimmarna vandrade vi sen hem genom Kyrkoparken mot Knipes för att få en god natts sömn. L skulle upp och jobba medans jag skulle få ligga kvar och dra mig.. men eftersom det kändes så himla orättvist efter en så fantastisk kväll tillsammans, ställde jag i hemlighet klockan lite tidigare på ringning..så 6.30 bjöds det frukost på sängen, och min kärlek och jag hann mysa lite innan han gick..Tack L för det du ger mig. Du ger mig allt, och mycket mycket mer därtill...

1 kommentar:

  1. hmm..vem kan det vara? din dotra ;-)11 juli 2011 kl. 22:12

    Ja, mamma det blev verkligen en toppenkväll!
    Men du.. Nu tycker jag det är på tidernas tider å göra en uppdatering! :D älskar din blogg, vill bara ha mer! ;-)

    SvaraRadera