En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

måndag 25 juli 2011

En syster...

Till alla mina systrar som hela tiden funnits och osvikligt finns vid min sida,.. Min riktiga syster! L. Alltid där!! Oavsett vad. Alltid!! Min själssyster A, utan henne hade jag inte klarat mig...och alla andra systrar ..Ni som outtröttligt ger av er vänskap, glädje och skratt, inte dömer utan kärleksfullt stöder! Ni som skänker kraft och mod. Tack snälla för att ni bar mig.. hela vägen..Jag älskar er. Gränslöst.

1 kommentar:

  1. Åhhh Älskade syster min.. Jag älskar dej så otroligt mycket och gränslöst.. Tack för att du, ja just du är min syster.. Och att du alltid alltid finns där för mej.. ÄLSKAR DEJ FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA......Kramar i massor.. Lillemor

    SvaraRadera