En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 26 september 2010

Måste bara få visa...

Ställde in våra badenbaden stolar på logen. Och som jag sagt tidigare så håller jag ögonen på skaft hela tiden, för det finns sååå mycket smått och gott i hörnen. För någon annan skulle det vara skräp och helt värdelöst, medans det mig är skatter! Den här lådan har jag sett säkert tusentals gånger, men det jag missat är ETIKETTEN! Den fick jag syn på idag!! Som ni ser sitter den upp å ned, men jag vänder på fotot så du kan läsa den "rätt", och kolla då telefonnumret! Tvåsiffrigt! HUR ofattbart som helst! Ja vi får se vad jag hittar på med lådan. Men nåt ska det bli. Den saken är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar