En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 20 juni 2010

Pion av kärlek...

När jag fyllde år förra året hade min man och mina barn köpt två pioner till mig. Det var nog en av de allra finaste födelsedagspresenter jag någonsin fått.. Här har jag fotat från knopp till blomma... blomningen kom häromdagen... Såå vacker!! Jag tänker kärlek och är såå lycklig över vilken underbar familj jag har...

2 kommentarer:

  1. Hej. Va' kul att pionen blommar. Mina har inte slagit ut ännu, kallt här i Fridhem, brrrrrrr. Kram Inga-Brita

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den jättefin!! Då har du ju ditt kvar!! Kanske beror på att värmen stiger :)!! Kraam

    SvaraRadera