En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

fredag 11 juni 2010

En stressig tid...

Sen sista inlägget och en tid före det, har jag levt under en ganska hektiskt tillvaro. Har inte hunnit hälften av vad jag önskat. Har inte gjort något för egen del och försummat både hus, hem och vänner. Jag har däremot inte försummat min familj.. ocn det är det absolut viktigaste! Huset står kvar, hemmet är visserligen ostädat,och de riktiga vännerna består! Å kaffe... det lovar jag. DET har gått åt i mängd!! Nu börjar snart en ny tid. En semstertid. Några veckor till bara...seen.... Ååå så skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar