En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 8 februari 2012

Vilken tur...

Idag blev den en resa till Akademiska i Uppsala. Tillsammans med L och L åkte vi dit för en heldag. Och det gick verkligen jättebra! Precis som sjuksköterskan var läkaren mycket bra och L var fantastiskt duktig!! Supertrygg!! Nu får vi avvakta vidare besked, och vad vi förstår blir det en tur till dit igen framöver. Passade på att gå en runda i city, och eftersom jag bott ett år i Uppsala blev den en liten guidad tur i området Eriksberg..där vi bodde... och jag passade på att visa lägenheten jag och min "sambo" SW bodde i. En slags nostalgitur! Härliga känsla!! Imorgon är det jobb igen. Känner mig trött nu. Men det blir bättre när jag kommer att komma hem lite tidigare och vårsolen så småningom börjar göra sin underbara entré! Sen en annan sak...Vi..jag och barnen är inte bortskämda...så Tack fina bästa älskade L för att du följde med oss idag. Det glömmer jag aldrig!

2 kommentarer:

  1. Hej Maria,

    Det är bara jag som tittar in och säger hej. Nu har jag startat en ny blogg...men allt har ändrat sig...får lära om:) Hoppas allt är bra med dig. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Vad roligt att höra av dig!! Hoppas du har det bra!! När du är klar med din nya blogg måste du meddela mig din nya adress så jag kan komma på besök! KRAM!

    SvaraRadera