En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

torsdag 16 februari 2012

Blomsterspråket...

Vet ni, För FÖRSTA gången i mitt liv får jag blommor på Alla Hjärtan Dag! Och inte nog med att det är fem fantastiskt underbart vackra långskaftade rosor...han säger att fem rosor betyder något... Vet Ni vad fem rosor betyder? Det visste inte jag heller!.... Men nu vet jag... Och jag kan bara säga... Ja, detsamma L...Detsamma... Blev en jättefin Alla Hjärtans dag med god mat och prat hela kvällen lång! Tänk så gott man kan ha det. Helt ofattbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar