En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

onsdag 13 oktober 2010

Sakta men säkert...

Sedan sista inlägget har jag haft datortrubbel i stort sett varenda dag! Nu har jag iallafall börjat dra ur spik ur timmerväggarna ute i hallen. Jag kan loova att dom inte sitter hårt, utan hårthårt!! Så inivassen hårt! Pust! Nästa steg kommer att bli att tvätta väggarna. Har inte riktigt bestämt hur jag ska angripa det hela... kan ju inte blöta ned väggarna hursom helst...och lerdammet är ett rejält lager och supertorrt som ihop med vatten kommer det att bli riktigt klet.. Hmm. Men jag återkommer med förhoppningsvis en fin bild på en ren vägg! Titta gärna in till kärlekarna.. L tog ett par fina bilder på Manne idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar