En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

lördag 20 augusti 2011

Cardigan Duffy Popps servettspiral!

Alltså. Jag skrattar så tårarna rinner när jag tittar på de här knasbollarna och lyssnar på rösten av det som skulle kunnat vara en trimmad Bengt Bedrup... Den ena grejen värre än den andra! Har ju tänkt att bloggen ska vara en inredningsblogg..och innehålla tankar om livets goda och livets svåra. Inredningsinläggen är få..vilket beror på att jag för närvarande lever lite i kappsäck ,.. däremot blir det ibland text om mina tankar och känslor...(kommer mer snart). Men det här inlägget klassar nog iallafall in under livet goda, för har man bara en gnutta humor,.. så kan man helt enkelt inte låta bli att skratta. Och det. Det är gott. Ett livets goda. Se, lyssna och skratta. Dom är helt enkelt inte kloka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar