En dalkullas berättelse..

På en jättefin gård i stan står ett litet sött hus. Och vi har turen att få bo där.. När du hälsar på här, kommer du att kunna läsa om livets strapatser, berättelser om livets goda, men även livets svåra, Berättelserna varvas med bilder, och en hel del bra musik.. Inredning och annat pyssel är naturligtvis självskrivet.. Så Hjärtalikt Välkommen att titta in... Vårt hem är min borg!

söndag 11 december 2011

Trädocka...

I mitt uppdrag som utbildningssköterska ingår att besöka klinikens olika verksamheter. Och för ett par veckor sedan var det dags att hospitera på ambulansen. Det var jätteroligt! Det var en otroligt bra stämning på arbetsplatsen och det fanns massor att prata om. Vi resonerade blandannat utbildning, och de visade mig deras docka som de använder vid losstagningsövningar. Och eftersom jag vet hur en docka för ändamålet kan se ut, sprack jag upp i ett stort leende och plockade upp kameran! Den var så snyggt tillverkad! Måste bara dela med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar